Rezultati pretraživanja

1.

Komunikacije: Kako da... (Vreme 1376)

autor: Biljana Vasić

 

"Potrošači su danas glavni urednici – oni biraju gde, kako i koliko će se informisati. I koje ih teme zanimaju. Ukoliko im brend šalje čisto promotivnu poruku, mogu je jednostavno zaobići"
 

2.

Čizkejk (Vreme 1375)

autor:  Biljana Vasić

3.

Imunizacija: Vakcine su žrtve svog uspeha (Vreme 1368)

autor: Biljana Vasić

 

Dve trećine dece u centralnoj beogradskoj opštini, prema najnovijim podacima Gradskog zavoda za javno zdravlje, nije vakcinisano protiv malih boginja i drugih zaraznih bolesti koje mogu biti sprečene MMR vakcinom. To znači da dete koje iz medicinskih razloga ne može da primi MMR vakcinu ima mnogo više razloga da se plaši morbila nego gripa – gripozno dete može da zarazi dvoje, a dete zaraženo morbilama može da zarazi 12–18 dece bez imuniteta. Čije je zakonsko pravo jače, roditeljsko, dečije ili državno
 

4.

Komunikacije: Pedeset godina sa Plazmom (Vreme 1365)

autor: Biljana Vasić

 

"Naše kampanje predstavljaju vrednost i jačinu našeg brenda, a jaki smo jer se ne plašimo da idemo uvek korak napred i da probamo nove stvari. Na kraju krajeva – to znači odrastanje", kaže za "Vreme" Aleksandra Savić, senior brend menadžerka u kompaniji Bambi
 

5.

Evropski fond za Balkan: Kako oživeti demokratiju i proces proširenja (Vreme 1355)

autor: Biljana Vasić

 

U organizaciji Evropskog fonda za Balkan, Grupe za razvojne politike (GDP) i stručne organizacije BiEPAG (Balkans in Europe Policy Advisory Group), u Beogradu je 16. decembra 2016. godine održana konferencija "Proširenje EU na Zapadni Balkan u vreme neizvesnosti". Okrugli sto je podeljen na dva panela: "Kako ponovo oživeti demokratizaciju i evropske projekte na Balkanu" i "Berlinski proces posle samita u Parizu"
 

6.

Komunikacije: Kad reklama priča priču (Vreme 1354)

autor: Biljana Vasić

 

Kvalitetan sadržajni marketing, između ostalog, poštuje inteligenciju konzumenata, onlajn i oflajn. Kako kreirati sadržaj koji će ostati upamćen, nenametljiv i bez ubeđivanja korisnika
 

7.

Intervju – Dr Jelena Zajeganović Jakovljević, rukovoditeljka programa za rani razvoj deteta UNICEF Srbija: Rani razvoj za svako dete (Vreme 1353)

autor: Biljana Vasić

 

Prvih nekoliko godina života najvažnije su za rast i razvoj svakog deteta, jer se u najranijem detinjstvu postavljaju temelji za sve životne uspehe, a propusti u brizi i stimulaciji razvoja deteta u ovom periodu ostavljaju dugoročne posledice
 

8.

Komunikacije: Da ti kupim mali bicikli (Vreme 1350)

autor: Biljana Vasić

 

Kako je moguće da me sve vreme na internetu prate oglasi za biciklističku opremu i kako znaju da me to zanima
 

9.

Sanda Savić, direktorka korporativnih poslova i komunikacija Hemofarma: Čekajući pretpostavljenog donora (VREME 1347)

autor: Biljana Vasić

 

"Emocija je jedno, a mi smo hteli da utičemo na razum. Osim što smo hteli da ukažemo na statistiku i podatke, zapravo je važno naglasiti da je 20 puta veća verovatnoća da ćeš se naći na listi čekanja organa nego što ćeš biti u prilici da ga daš. Misli o sebi, nikad ne znaš šta može da ti se desi, mala je verovatnoća da ćeš biti donor i mnogo je komplikovano, samo u slučajevima moždane smrti, da li je moguća transplantacija i hiljadu drugih stvari"
 

10.

Kultura obrazovanja: Medeničina deca (Vreme 1345)

autor: Biljana Vasić

 

"Mi studenti stalno pričamo o profesorima, ali nikad se nije desilo da nam se mišljenja toliko poklope kao kad su u pitanju njegova predavanja i njegov odnos prema studentima. Medenica predaje celom fakultetu, a poznaje svakog od nas", kaže Mina Ćirić, studentkinja dramaturgije
 

Stranica 1 od 20 (193 rezultata)    na stranu od 20
 

 

 

 

 

 

 

 

Novosti

 

Naslovi.net

 

Male Novine